ojdå

Länge sen jag skrev nu hehe. Har haft två jättetrevliga dagar, med massor att göra så har inte suttit vid datorn alls. Samtidigt som jag hunnit med att träna och gå i skolan har jag och mitt besök varit på shoppingrunda :P massa saker som inte fick plats i väskorna ;P Sen har vi hunnit med att handla lite nödvändigt , hehe jag har ju inte precis haft allt som man behöver hemma tex frukost. Sen gjorde vi tacos i onsdags och de va nog det godaste jag ätit senaste månaderna om man inte räknar med lussebullarna jag åt över jul ;)
Idag har jag tränat så ska duscha och raka mig , ser ut som en gamling snart alltså så e nödvändigt.
Sen ska vi dra in till stan som MB (min besökare) inte varit i än, inte för att stan e så mkt attt skryta om men det är ganska fint , speciellt på kvällen =)
Sen måste jag köpa nya fotbollsskor vilket gör ont i hjärtat eller mest i plånboken :P köpte ett par för typ 4 månader sen som jag använt typ 3 månader och dom e redan förstörda tack vare allt regn som tvingat oss att spela på platsgräs hela tiden plus att dom inte mår bra av att vara blöta hela tiden. Men men sånt e livet , jag måste ju ha fotbollsskor.
Men ett tips som ni kan göra i helgen :P ät tacos ;) bra val. Hemma inte ute två helt olika grejer men båda e bra iofs.
Tycker de där med MB va bra så jag fortsätter med det ett tag till :D
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0