Något är fel


Jag kliver nog in i Guinness rekordbok. 50 stycken :P haha frågan är om de e värt det ,, har ont överallt haha magen,hjärtat,huvudet. Är en liten knäppis helt enkelt men det är kul att se japanen som gör sushin, han blir ju skitglad varje gång jag kommer in:D chefen är nog inte lika glad ;)

Nu vet jag inte vad jag ska göra ,, har två filmer iofs som min kusin la in på datorn som jag inte sett än , kanske ska kolla på nån av dom. Dom hette typ Armored å Whiteout , får se om jag har lust.
Annars skulle jag kunna sova e slut , trots en dag väldigt lugn dag.
Ska läsa om filmerna nu å se om dom verkar intressanta annars har jag ju massa dvd-filmer som e galet bra ! som jag dock redan sett men de gör inget för dom e så bra.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0