Helt ok

hehe den va ganska rolig, lite seg men man skrattade iaf och de e väl de som e meningen.
Nu börjar de bli dags att fixa sig lite så man inte ser nyvaken ut på lektionen som börjar 19.30 haha. Sen efter de åker jag direkt till sushibaren och träffar pappa och satsar på rekord. Har träning på eftermiddagen imorgon så har sovmorgon vilket är skönt :D
Fan är skithungrig har inte ätit på hela dagen :P sparar mig till ikväll ;)
Imorrn kväll får jag besök från Sverige också =) haha vet inte om jag orkar gå in på vem de e , för de skulle va så mycket att skriva då å de e ju en blogg inte en bok.
Får se hur utgången av besöket blir innan jag skriver mer om det ;)
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0