Yes man

Hehe de blev Yes man, för skön film älskar Jim Carey så grym !
Sen gick jag typ å leta efter mitt hårband (som jag har när jag spelar men också ibland när jag tvättar ansiktet, bara så ni vet:P) i typ en kvart , jag hade de runt handleden haha såna grejer kanske man inte ska berätta. Men ärligt talat de händer ju dom flesta . typ leta efter glasögonen man har på huvudet eller efter kepsen man har på sig mm.
Sen nu är de sovdags , börjar 09.30 igen, skönt att vi börjar samma tid nästan varje dag då vänjer man sig =). tyvärr börjar jag 08.30 på lörda !!! Va e de för felsurr liksom =( men se de positivt då har man hela dagen på sig att göra något efter , så hoppas solen hittar fram tills på lördag :)
Men vi hörs imorrn , dröm sött , de ska jag försöka göra inga mer mardrömmar de e så jobbigt hehe.
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0