Wiieee

Barcelona 1-2 Rubin Kazan skönt =),, zlatans mål va snyggt men Karadeniz å Ryazantsevs mål var snyggare :)
Ryssarna spelar ju så rätt precis som man ska spela mot ett lag som barca ,, hårt försvarsspel å ta vara på dom få chanserna man får =) riktigt bra match. Å sen ett stort tack till Lyon och Az som förstörde kvällen för nåra polare till mig som brukar var ganska kaxiga :D sweet.
Å om nån läste kommentaren till mitt förra inlägg om att jag ska vara färgblind så e de fel, jag såg inte lyset bara :P sånt händer alla ;)
Ne men de här va en bra fotbollskväll tycker jag resultaten gick min väg =) inte ofta de händer.
E trött trots att jag sov middag , hur kommer de sig. Två träningar imorgon också en vif 09.30 å den andra 15.30 å vissa säger att jag inte kan kalla detta ett jobb , suck.
Nu blire nån film å sova.
kramkalas ! ;)


Kommentarer
Postat av: rött - kör!

så det händer alla ca fem ggr på en sommar? =)

2009-10-20 @ 23:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0