Vinst

Kul med första vinsten iår , vi va bättre idag men som alla andra matcher , utan den första. Kul att vi vann men inte så bra för mig kanske då blire ju svårare att slå sig in i laget hehe. 3-1 blev de tillslut i matchen å de va rättvist tycker jag.
Men jag tränade blev ingen löpning ida de blev spinning och lite andra grejer på gymmet.
De e jättebra väder så ska dra ner till Lido å sola,dricka cola kanske äta en glass :D
Kommer bli skönt ! Vet inte va de e för väder i sverige men jag tror att jag ska vara jävligt glad för de vädret jag har.
Ska käka lunch nu tänkte jag innan jag drar ner.
Juste så Ricardos (min gamla rumskamrat) son idag fööööör söt , typ 1-2 månader , jag älskar barn ville sno ungen haha.
Men ne nu får jag röra på mig så jag e där innan 15 då hinner jag få 3-4 timmar sol iaf :D
Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0