Vilken dag!

Skönaste dagen på flera månader :)
Först så fick jag behandling, sen tog jag mig till Lido , vilket jävla väder !! Typ inga moln och 28 grader.
Jag och Clarran spelade kort , men de tänker jag inte skriva mer om för hon utklassade faktiskt  mig totalt , två dagar irad nu =/ ganska skämigt hoppas inte Dennis läser detta då e jag körd !
Sen så åt vi lunch där nere jättemysigt !
Sen åt vi glass å umgicks =)
Hehe sen kom Danne och Emil ner dom solade och badade ett tag men va tvungna att gå för dom hade träning ! jävligt sköna grabbar får ta å bjuda ner dom på lite sköna fifakvällar ! Som jag kan ha nu eftersom Dong skickade ner PS3 å fifa 2010 !!! Tack Dongis.
Jag vet att jag har varit usel på att skriva senaste dagarna men e som sagt för att mamma och Clarice är här . Det kommer bli bättre sen.
Ska lägga upp lite bilder från idag tänkte jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0