Varmt =)

Solen skinner som vanligt =) hur skönt som helst med sovmorgon, tänkte käka lite pasta sen åka in till stan.
Ska träffa Miguel å Vlademir där ta en fika å snacka fotboll :D perfekt helt enkelt.
Sen ere ju träning , hoppas verkligen få röra en boll de skulle göra min dag helt enkelt.
Juste om 8 dagar kommer mamma å syrran ner ska bli så nice att träffa dom, saknar ju dom massor när man inte träffas så ofta.

Sen efter träningen kanske man borde gå till gymmet å köra lite , har varit jävligt lat i helgen känns de som. Viktigt att hålla sig i form trots att man e skadad. Får se hur de blir med det , beror på hur mycket jag får springa å så.

Sen så är det typ första gången jag önskar att jag kunde se svensk fotboll sen jag kom hit. Vill verkligen se Djurgården spela för har hört att dom e så himla dåliga nu. Dom måste typ vinna idag annars är chansen väldigt liten att dom spelar allsvenskan nästa år å likaså Hammarby och sen har ju Göteborg en viktig match borta mot Malmö. Fan jag brukar inte bry mig så mycket men nu låter de ju faktiskt ganska spännande.

Men nu blir pasta sen iväg till stan.
Dagen har ju startat bra iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0