Två par :O

Haha jag gick mot alla mina principer idag , jag köpte två par badbyxor. Ni som känner mig vet ju att de e ganska ovanligt , jag brukar inte ens köpa kläder till mig själv men sen jag flyttade hit har de ändrats lite. Så blev iaf två par badbyxor ska försöka lägga in bilder lite senare om jag fattar hur man får bilderna från mobilen till datorn. Skratta inte för att jag inte kan de , de e faktiskt svårt me alla installationer å så haha. Jag e verkligen sämst =/ känner att jag måste ta typ lektioner för att bli som en vanlig person när de gäller dessa grejer:P
Först varje ju träning, den gick väl bra körde de gamla vanliga behandling,jogga,intervaller å lite gym. Efter de åkte jag å Luis (vår målvakt) som e en skitskön snubbe in till stan. Vi hängde lite tog en promenad å så, sen skulle han till skolan, han går sista året nu fast han e 89:a men de e för att han satsade på fotbollen tidigt å då hann han inte med skolan. Men men sen när han hade skola gick jag å träffa pappa så drog vi runt å leta badbrallor sen så beställde vi tid för fitbehandling till mig , behövs kan jag säga. De e en present från min moster =) hon ska betala fotvård en gång i månaden sen när dom mår lite bättre typ varannan månad hehe. Dom måste ju må bra de e ju mina verktyg liksom.
Sen käkade vi lite lunch å satt å pratade fotboll å om min mardröm :P hoppas verkligen jag inte drömmer den igen !
Nu tänkte jag duscha , de va ingen sol men de va ändå jäkligt varmt så man blir lite svettig av att gå runt på stan.
Hörs senare ska försöka fixa de där med bilderna , går inte så bra nu men de vänder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0