Trött

God morgon. Är väldigt trött , har vaknat mycket inatt hehe drömde en mardröm så vaknade å kunde inte somna, som när man va liten , den va riktigt läskig , typ alla som va med i drömmen började käka människor å eftersom typ alla va "smittade" vare bara mig dom kunde käka :P men jag klarade mig ganska bra men de va jobbigt när man vaknade för de va läskigt.
Men nu ska jag iaf åka till träningen, inte så laddad nu när jag e så trött, men desto mer laddad för att åka in till stan å shoppa lite. Får se om jag hittar något jag vill ha, brukar inte göra de haha. Men som sagt badbyxor e ett måste ;)
Hoppas på en varm och solig dag så kommer den gå fin fint trots att jag e trött.
Ha en trevlig dag ni med.
Kramkalas

Kommentarer
Postat av: Hanna

god morgon :) berätta vad du shoppade sen ;)

2009-10-22 @ 11:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0