Trodde ni jag glömt ?


Andrés




                                                                 Andrés Thorleifsson

Smeknamn: Kråkan, Anders
Yrke: Studerar, får pengar av pappa
Hobbies: Fotboll,tjejer,vänner


Sommarens surprise: Andrés kom från ingenstans och slog mig med häpnad. Vi kände varandra sen innan men vi va inte "tajta" om man säger så, men efter denna sommar e han en av mina närmsta! En riktig broder. Han överraskade mig verkligen å därför får han sommarens surprise :)
Andrés höjer stämningen var han än är , han e nästan alltid glad å skämtsam men kan också vara seriös om man behöver de. När de e party e han vild , han skäms inte för något å får därmed dom andra att släppa loss mer än dom brukar göra. Utan Andrés hade de inte varit lika bra driv denna sommaren och sen som sagt fick jag en ny "broder" på köpet ! Tack Andrés längtar till nästa sommar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0