Tacos e gott

De va ritkgit gott =) synd bara att svikarna redan ätit dom orkade inte vänta på mig :P va med på lektionen och lärde mig mer portugisiska fast bara lite , jag och Dylan kunde mer Portugisiska än dom som studerade fast de vi inte e så bra på e gramatiken och de är ju de man lär sig där så kommer nog bli bra.
Nu tänkte vi kolla på film =) My Best Friends Girl , jag har sett den typ 5 gånger men vill att dom ska se den. Den är riktigt bra , för er som inte sett den SE DEN!
Imorgon är de bara träning på morgonen =) de e nice då har jag hela dagen att umgås me mami å clarran :D men e jobbigt att "sola" med kläder haha får ta linne igen då får man iaf lite färg på armarna och axlarna.
Hoppas de blir lika bra väder imorrn se de varit dom här dagarna , de e sjukt att de alltid e typ sommar här :P
Ne men nu blire film :) galet taggad den e grym :D
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0