Sugen

Jag e galet sugen på svenskt godis ! vill ha !!! haha. Ska nog be mami ta med sig lite skulle sitta fin fint. Men har lite ångest vi vägde oss idag å jag har gått upp 2 kilo den här månaden jag inte tränat , jag hoppas de mesta e muskler.
Kom hem från träningen nyss , träning å träning, joggade 25 minuter ,körde lite höga knän typ,fick massage,gjorde lite sit-ups å sen lite is på låret. Kunde varit roligare.
Men de som e bra e att jag kan lära mig den nya tränaren , har kanske inte sagt de men vi har en ny tränare sen två veckor tillbaka, eller nygammal, han har tränat B-laget förut men gick upp som assisterande i A-laget förra säsongen. Men nu har våran gamla tränare tagit över A-laget å denna som vi har nu har tagit över oss. Lite jobbigt med tanke på att jag precis börjat få förtroende från den förra, men men sånt e livet i fotbollsvärlden hehe. Bara jobba på å vissa att man ska spela. Han verkar inte så förtjust i mig än men de ska vi ändra på =)
Får se hur de blir när jag börjar träna helt enkelt.
Sen påvägen hem handlade jag lite bröd å iste , I like iste alot ! inte som cola men Kan ju säga också att brödet jag köpte va otroligt gott , tror dom nyss bakat de.
Heja Porto ! hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0