Snart ere träning

Nu har jag duschat,rakat mig,städat lite å fixat me grejer så nu ser de iaf okej ut i lägenheten också :D
Å så ere träning snart , haha e nervös ,har inte rört en boll på 5 veckor ju. Men ska bli kul =) sen efter träningen ska jag åka hem käka något å bara vänta ut tiden tills jag å pappa ska åka till flygplatsen å hämta dom. Dom landar 20.45 så har några timmar mellan träningen å de som jag bara kommer vänta =/ segt.
Haha va kul de ska bli :D har en överraskning till dom också :) som jag inte skrivit i bloggen för jag vet inte om dom läser den :P överraskningen e iaf att jag tatuerat mig hehe , min första. =) ska lägga upp en bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0