Sliten

Haha känner mig sliten , känns som jag sovit 3 timmar fast jag har sovit 7. Men gör inte så mycket ska ju bara upp dit å gymma lite å sen ligga å vila med is på foten. Hade ju varit lite roligare att spela fotboll men men de börjar bli bättre i foten iaf kan nog börja träna nästa vecka. Å då kommer jag ta det skitlugnt första veckan jag tränar för åker jag på en skada till då kommer jag bli knäckt typ :P
Verkar vara sol idag med ;) så då vet vi ju vart mamma och clarice kommer vara hehe på Lido så de e dit jag går efter träningen.
Sen har jag ingen träning på eftermiddagen idag så det e skönt nu behöver man inte stressa eller något sånt bara ta det lugnt hela dagen. Sen ikväll får vi se om de blir äta ute eller hemma, jag e typ fortfarande fullproppad från godiset igår så just nu är jag inte sugen på mat.
Ne men nu måste jag ta mig till bussen.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0