Skönt !

Helt otroligt väder de va idag typ 28 grader massor med sol å perfekt med vind så de aldrig blev för varmt. Va där nere i typ 5 timmar , tur att man e duktig på smörja in sig. Började med att ta en solstol å sova en timme fööör skönt , sen badade jag lite , vattnet va hur skönt som helst över 20 grader=)
Vad gör man mer , jag lyssnade lite på musik Falling Down typ 300 gånger riktigt bra låt :P verkar bara vara jag som tycker de :P
Sen så gjorde jag det jag tror dom flesta gör på stranden , analyserar andra människor som e där. De blir så automatiskt ju , typ när man ser några killar och man ser på dom att dom spenderar typ 5 dagar i veckan på gymmet för armarna e stora som stockar å brösten stora som jag vet inte vad. Men sen ser man magen å de e typ värsta öl-magen =/ varför? om man har så mycket tid att pumpa upp armar å bröst kan man väl iaf springa på bandet 2 gånger i veckan eller typ sätta sig på spinna lite på cykeln ? Sen e de väl iofs kul att man sitter å tänker så när man inte e perfekt själv ,fast jag undrar ju bara jag klagar inte :P
Juste sen tjejerna haha , jag å Emil ( en av handbolssspelarna) pratade om det, alltså tjejerna här har otroliga ben å rumpor(får man skriva de i en blogg) å vi undrade hur de kommer sig men vi tror vi har kommit på varför. Dom går alltid med högklackat VARJE dag. Sen e de en Ö som bara har backar så man tränar rumpan bara man går ut på en promenad alltså mer än vanligt. Men om nån tjej läser bloggen så vill jag bara säga att tjejerna hemma i Sverige e så mycket snyggare för här finns de kanske 10 tjejer av 150 000 som ser ok ut i ansiktet. Haha nog om utseende , för idag iaf:P
Sen drog jag å pappa å käkade kinesiskt himla gott måste jag säga att de va käkade nå vanligt typ nudlar å kyckling men de e inge fel med det e ju så goottt. Sen promenerade vi hem också så fick lite motion även på min lediga dag =)
Vi gick till farmor å farfar , pappa lagade mat till dom å jag satt och kollade på Gladiator som gick på tv, eller jag å farfar rättare sagt han tyckte den va så bra att han applåderade när den va slut. De sjuka e ju att den typ e så bra!
Men nu ska jag duscha och göra mig iordning, snackade med Miguel en spelare i juniorlaget som jag bodde med förut när jag bodde i lagets "campus" eller vad man ska säga. Skittrevlig kille tyvärr snackar ingen av oss bra portugisiska men de e kul han e från Paraguay och han klagar på portugisiskan hela tiden å säger att spanskan e bättre , jag måste iofs erkänna att spanska e lättare men bättre vet jag inte. Vi ska iaf på bio vet inte vilken film men någon engelsk iaf för jag kan ju inte ha på något annat språk med portugisik text. Men jag skriver senare=) Ha en bra kväll ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0