Sköna grabbar

Haha fan va sjuka vi (fotbollsspelare) är, iaf majoriteten :P ni ska höra konversationerna , jag kan inte ens berätta , man kan nog inte skriva sånt i bloggar ;)
Vi käkade på jättegott kött , de blir så gott när dom gör på de sättet , de e ett stort spett som dom sätter i en vedugn å så måste dom göra något mer eller ha nån otrolig krydda för blir sjukt gott , vi åt typ upp hela deras lager skulle jag tro :D
Vi va 7 pers men åt som om vi va 70 pers :),, undra hur dom ska orka spela match imorgon, jag ska ju bara köra lite löpning å få behandling så för mig e de ingen fara. Dom va sugna på att gå ut men dom insåg att de inte skulle funka med tanke på att de e match imorrn. De va lika bra för jag kommer inte upp halv nio om jag e kommer hem vid 3 liksom.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra , e mätt som fan å ganska trött trots att jag sovit mer än 2 timmar på dagen. Men jag kanske ska gå till farmor å hälsa på hon blir så glad då :D sen kanske de e nån bra film på tv de skulle va skönt att bara sitta å ta de lite lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0