Segt

Sitter har uppe vid anlaggningen sa blir inga aao :P om ni forstar vad jag menar.
Tranade eller gymmade lite och fick behandling imorse skittrakigt men bara att le och jobba pa. Mamma och Clarice har de nog javligt bra dar nere pa Lido med tanke pa att de e typ 26 grader har och sol och de e nastan alltid varmare dar nere=)
Efter traningen at jag lunch med farmor,pappa och Claudia en av mina kusiner det va ganska trevligt men lite jobbigt , pappa e skitsur pa mig hihi jag va jobbig igar tyckte han , men de gar over jag orkar inte braka latsades bara som ingenting.
Nu e jag har uppe igen for orkade inte ga hem emellan har traning om typ en timme igen.
Sen efter den ska jag aka och mota mamma och Clarice sa ska vi ata middag. Kommer bli skitmysigt !!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0