Saknar Sverige

Sverige e ett riktigt bra land =) saknar massor med det. Såna här kvällar extra mycket. Va hos farmor å farfar å kollade lite tv de va Dexter =) ganska bra avsnitt hehe. Sen gick jag hem å på hemvägen (ca 5 minuter) så tänkte jag på allt hemma, fan va bra man hade de när man va yngre :) när man kunde drömma om hur framtiden skulle se ut å man gick till skolan å fick lära sig saker, umgås med vänner , göra lite vad man ville liksom.
Komma hem till efter träningen å maten står på bordet, följa lite sköna serier innan man gick å la sig. Aa de va tider de :P nu måste man ju ta ansvar, jobba även om jag har de jobbet jag vill ha så kan de va jobbigt att gå upp till de ibland.
Haha e lite nere, de blir så när man inte kan spela. Sen när jag kan träna påriktigt kommer allt vara roligare och tiden kommer gå snabbare. Vill att den ska gå hyfsat snabbt så jag kan åka hem på semester i juni. Måste säga att nu när jag va hemma juni å halva juli hade jag så sjukt roligt :D Umgicks med vänner varje dag , tog körtkort ,spelade fotboll , va uppe på nätterna ! skitskoj va de verkligen.
Ska se nån skön gammal film nu tänkte jag så de känns som jag e hemma i min underbara säng hos mami :D
Undrar bara vilken de blir =)
Så ni som bor i Sverige å har de bra va nöjda , de e bättre än man tror man borde uppskatta de mer !
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0