Oj

Längesen jag skrev nu , vaknade 07.30 å åkte upp till träningen , jävligt trött men tog mig iaf upp till gymmet och körde lite grejer.
Sen efter det gick jag och väckte Danne å Emil som kommit hem typ vid 3 på natten :P
Emil verkade ganska pigg men Danne va förstörd , men bara till en början sen taggade han till för de va ju Arsenal - Tottenham båda tomtarna e riktiga Arsenalfans¨. Haha och jag e verkligen inget Arsenalfan så jag hejade ju på tottenham men de va ju mest skämmigt eftersom dom va riktigt dåliga. Sen under matchen fick vi sällskap av två andra svenskar :D trevliga som fan.
Sen efter de åkte jag till stan med mami.papi å syrran så tog vi en fika å fixade lite nödvändiga grejer.
Dom hade varit på Lido men de va inte lika bra väder idag som de varit dom andra dagarna =/
Men nu e vi hemma så tänkte duscha innan vi ska ut och äta middag.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0