Nehe

Haha kom ner men maten va inte klar , så jag tänkte sätta mig och vänta lat som jag e :P
Då fråga pappa om jag diskat här hemma å då svara jag som de va Nej , då sa han gå hem å diska annars får du ingen mat haha, så nu har jag diskat sen hann jag gå å handla under tiden också , belv lite kakor , jag e sämst kan inte låta bli , de e ju fredag liksom, även om man ska upp tidigt imorrn så ere freda så en filmkväll med lite kakor blire punkt slut !
Sen påvägen hem från affären så jag en man i kanske 30 års åldern, som måste varit påverkad haha, han såg verkligen hög ut. Han skulle gå över gatan å de va ingen bil i närheten men han tvekade ändå sen tog han e kliv men hoppade tillbaka haha typ som om han såg bilar komma fast de inte var några , så jag stod där ett tag å studera honom för de såg verkligen roligt ut. Så tillslut bestämmde han sig fär att inte gå över utan fortsätta gå på den sidan han gick på :D haha skön snubbe.
Undra vad man ska se för film ikväll då =) har några att välja på tror jag , vet inte om jag ska ta en jag inte sett eller någon jag vet att jag tycker om , hihi stora problem man har ;)
Ne men nu ere midda men inte så mycket måste ju spara mig till kakorna :D
kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0