mysigt

Nu e jag hemma efter en mysig kväll med familjen =)
Vi va och åt på restaurang mycket gott.
Clarran e brun som vanligt, haha mamma e mer röd om man säger så, haha precis som jag blir.
Jag körde inge gym på eftermiddagen bara behandling sov typ :P skönt men tråkigt.
Tiden har gått fort nu sista timmarna hehe, får se vad vi hittar på nu , Clarice e skittrött så hon kanske vill sova , då kan man ju sitta å prata med mamma annars får vi hitta på något kanske kolla film eller spela kort (om dom har med sig de).
Å imorrn så hänger jag med dom ner till Lido :D har bara träning på eftermiddagen så kan va där iaf 2-3 timmar. Kommer bli skönt.
Foten e fortfarande svullen blir så jävla trött , vill bara spela fotboll e de för mycket begärt ?!?!
Ne men nu blire family time !
Hörs senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0