Livet e hårt

Njaa ska väl inte klaga egentligen, men blev en träning utan boll å utan sol inte så kul men vad ska man göra. Får ju behandling iaf som innehåller massage så borde inte klaga kunde ju varit mycket sämre!
Ja så jag sprang runt planen i typ 35 minuter fick behandling å sen va jag nån sekund på gymmet :P orkade inte köra hårt efter att jag sprungit. Får ta igen de imorgon.
En mobil fick jag idag =) av laget , skönt för mobil e en grej jag inte gillar att köpa själv :P jag e ganska snål av mig iallafall mot mig själv.
En sak som stör mig lite e att vi precis bytt tränare , jobbigt för mig för jag kände att jag precis började få förtroende från den tränaren vi hade innan, Men han tog över A-laget nu så kul för honom å gör jag bra ifrån mig i b-laget kanske man får komma upp å träna med A-laget skulle ju va jävligt skoj.Lite långsökt för tillfället kanske med tanke på att jag inte kunnat spela matcher än :P men de e bra att ha drömmar !
Men iaf den tränaren vi har nu verkar inte gilla mig speciellt mycket , men det ska jag ta å ändra på :D de e bara jobba på som fan så har han inget annat val än att gilla mig;)
Men nu tänkte jag laga lite mat :O haha japp lagar själv idag pappa e hos farmor å farfar och hjälper dom med deras midda.
Blir väl pasta för mig haha, får slänga till något gott , lite kyckling kanske =)
Ska testa min nya mobil också se om kameran e ok då KANSKE man lägger upp nå mer bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0