Klantigt

Ja de började med att jag hade glömt att pappa lånade mitt busskort :P men som tur e så kan man betala på bussen här , vet inte om dom börjat med de hemma i stockholm igen men iaf så fick betala 20 kronor vilket känns onödigt när man har ett månadskort. Men pappa får ge mig dom ;P han glömde ju fan att ge tillbaka kortet haha.
Sen kom jag upp till anläggningen, käkade frukost gick ner till omklädningsrummet å borstade tänderna å la is på mitt lår. Sen gick jag upp till gymmet å körde några övningar innan min behandling. Idag fick jag springa 25 minuter först sen fick jag köra intervaller 10 gånger 100 meter. Så jag e helt slut i benen nu eftersom jag inte tränat benen på en hel månad liksom.
Sen när jag stod å väntade på bussen efter träningen , kom jag på att jag måste betala 20 kronor igen men som tur va kom Adriano en lagkamrat förbi å frågade om jag ville ha skjuts så de va bra =)
Sen efter de blev de lunch med Farmor,pappa å en av mina kusiner =) farmor bjuder alltid på lunch på onsdagar så de e niice :D
Sen när vi gick därifrån insåg jag att jag nånstans påvägen tappat mina glasögon =( hur de gick till har jag ingen aning om  , men jag hade dom inte på mig när jag tappade dom vet jag iaf :P
Sen nu e jag hemma å sitter vid datorn lite innan de e dags att åka upp dit igen, måste prata med dom som jobbar där uppe om mobilen e lite krångel med internet man måste avbeställa de annars kostar de typ 300 i månaden även om man inte använder de =/ skitkonstigt. Men aa dom får hjälpa till blir jobbigt att ta allt på Engelska när dom som jag ska ringa troligtvis inte e så himla bra på de. Så då kan jag ju få hjälp av dom där uppe :) av Catia speciellt , hon tar hand om oss spelare å hjälper verkligen till med allt som en mamma , perfekt för mig jag behöver flera!
Så får vi se vad som ska göras nästa träning, får jag springa igen kommer jag inte kunna sova inatt pga träningsvärken jag kommer ha , haha ne ska inte klaga lite träningsvärk har väl aldrig skadat.
Ikväll ere mer fotboll =) Porto spelar ju så har väl inget annat väl än att kolla på dom, farsan bestämmer vilken kanal som gäller så de e bara hänga på, men de blir nog en rolig match dom möter Apoel från cypern men dom har inte gjort bort sig kryssa mot Atletico å förlora bara med 1-0 mot Chelsea så kan bli en spännande match.
Ne men nu ska jag vila lite innan jag måste iväg igen.
Pyss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0