Inte min grej

Haha poker e inte min grej jag e sämst :P men kul e de iaf=)
Nu har jag tagit fram mitt godis å min cola :D så tänkte sätta på en film , tror de blir "How to lose friends and alienate people" galet bra film ! älskar den Simon Pegg e grym som vanligt sen gör de ju inget att Megan Fox e med =) Riktigt rolig , sen e min humor lite annorlunda , men om ni inte sett den gör de!
Så ska kolla på den å äta mitt godis sen får vi se , jag kommer inte kunna sova iaf e så hype inför imorrn ska träna fotboll !!!! även om jag inte får gå 100 % kommer de bli jätteskoj, å sen på kvällen kommer mamma å clarice haha vet att jag tjatar men kan inte sluta tänka på de :D
Filmtime ! peace out :P

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Sv: Åhh tack så mycket:) Joo foto är verkligen mitt liv just nu;)

Kika gärna in flera gånger på min blogg eller följ den med bloglovin;)(A)

Ha en bra vecka

/Denise

2009-10-26 @ 23:20:55
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0