Inte meningen att jag ska spela

Skadad igen på nytt ställe ! Sparkade ihop med en kille å fick en rejäl svullnad på foten å den e väldigt blå!
Så just nu känns de jävligt jobbigt, mammas plan e försenat så jag måste vänta typ 3 timmar extra på att träffa dom !
Just nu e jag så nere jag orkar inte , asså man e stark å sen e man stark igen å sen igen,, tillslut blir de jobbigt. Att mamma kommer ner gör de ju bättre jag behöver verkligen henne just nu !
De va 3 minuter kvar av den jävla träningen =( fan asså va ere för skit.
Haha å folk brukar säga att jag har tur i livet , visst många saker e tur men de jag satsar på och verkligen vill verkar jag inte ha nån tur i alls.
Hoppas de går snabbt att komma tillbaka nu ! jag kommer ju garanterat missa nästa match men får hoppas att jag iaf kan va me å försöka slå mig in till näst nästa match.
Vill verkligen lira , orkar inte med behanlding å gymmet mer , jag spyr typ när jag går in på de där jävla gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0