Hyfsat splittrad?:P

Eftersom de ändå blir en hemmakväll kan man ju skriva lite mer. Jag e som sagt fotbollsspelare å jag har alltså en pappa som e portugis å en mamma som e svensk, så ni som följer fotboll fattar ju att jag va lite splittrad nu senaste veckan :P
Men jag tycker Portugal förtjänade att gå vidare med tanke på att Sverige spelat så uselt å sen vann ju Sverige på de i mina ögon eftersom vi blir av med Lagerbäck å troligtvis Taco-Anders =). Men ett VM utan Sverige blir inte lika roligt plus att Portugal har play-off kvar så e lite orolig.
Jag tänker inte dra ut detta inlägg på allt vanliga tjat om Svenska landslaget å så. Men det jag vill säga är att alla som försvarar Zlatan å skyller på att han har för dåliga medspelare måste sluta Zlatan va inte bra alls i VM-kvalet punkt slut.
Fortsätter skriva imorrn då =) de här startade väl hyfsat iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0