Hot Fuzz!

Enligt mig den bästa filmen :D så tänkte kolla på den å få mig ett gott skratt innan jag ska sova .
Träning imorgon vid 15.30 så blir sovmorgon också wiee!!
Får se vad jag får göra imorgon , vår läkare sa att jag kanske skulle få springa med boll denna vecka !
Att som fotbollsspelare inte rört en boll på 1 månad går inte att förklara , man mår serilöst psykiskt dålig.
Så de ser jag fram emot.
På dagen ska jag till stan å bara ta det lungt , ta en fika njuta av värmen å kolla lite i affärerna :D
Låter som en bra dag tycker jag.
Sov så gott !


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Nemen sedär : ) Tusen tack! :D

2009-10-19 @ 01:10:09
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0