Hemma

Så då va man hemma , Porto skötte sig fint trots en utvisad så dom vann.
Vad ska man göra nu då, ska upp hyfsat tidigt imorrn börjar halv tio igen men känner att jag inte kommer kunna sova än. Har några filmer jag inte sett än på datorn så får nog bli en av dom.
Haha ni ska se mig när jag vaknar , jag ska försöka komma ihåg att ta kort på mig innan jag går ut genom ytterdörren , haha helt sjukt va trött jag e å de syns ! Trots att jag sov typ 8 timmar inatt så va jag slut imorse , som jag skrev skulle mer än gärna legat kvar de hade varit drömmen.
Imorrn blire in till stan efter träningen måste köpa ett par nya badbrallor , för har tappat bort mina =/ haha och ett par glasögon kanske eftersom jag verkar ha tappat bort dom med , klantigt! tappar ju bort grejer som om jag va rik. Sen ska jag försöka ta lite bilder , måste ju visa hur denna vackra soliga Ö e =) haha
ne men nu blir film , Traitor heter den , hoppas den e bra !
God natt sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0