Hemma

Va inte hos farmor så länge , va inget bra på tv. Så jag å pappa gick till ett café och kollade lite på fotboll, drack en cola å åt en macka =)
Sen såg vi en bil en skitsnygg Audi som va till salu, men inte som man har råd me den , men ska ringa å kolla vad dom vill ha för den =) skulle va nice med en bli som man gillar. Va längesen jag körde nu också, de e jävligt kul att köra bil hehe.
Som sagt träning imorgon så ska nog sätta på lite musik och försöka sova. Är inte så trött men med rätt musik blir  jag de hehe. Imorrn efter träningen ska jag kolla på matchen sen hoppas jag på sol då ska jag nog spendera några timmar i den :D
Fan man har ganska tur som har såhär varmt när alla där hemma har så himla kallt , så ska försöka ta vara på det !
Men sov så gott ! kramis

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0