Godmorgon

Här e kl 10.39 alltså en timme minus jämfört med Sverige =). Solen skiner så tänker nog dra med mig farsan till Lido (riktigt skönt badställe) där man kan bada i både havet å i pool. De e 25 grader här uppe där jag bor vilket betyder att de e klart varmare där nere vid havet , får hoppas på lite vind så man inte känner sig som ett stekt ägg. De enda tråkiga med att sola för mig e att jag inte blir brun , jag kan välja mellan röd och typ mörkvit.  Men de e skönt och gillar att bada så gör mig inte så mycket.
Brukar gå dit ner vilket tar ca 40 minuter , en liten morgonpromenad har aldrig skadat.
Tänkte bjuda pappa på frukost på ett café här i närheten av där vi bor, riktigt goda mackor , lite annorlunda här nere, dom har kött,fisk,kyckling,bläckfisk å lite allt möjligt på mackorna och dom kostar typ 20-25 kronor inte som i Sverige precis där en macka kostar typ 40 spänn på ett café, sen typ en cola för 10 kronor, 15 på dom lite dyrare också lite skillnad med tanke på att det kostar typ 20-25 i Sverige. Så de gillar vi då kan man ju äta mer för samma pris och som som dom flesta idrottare e jag väldigt hungrig av mig ;)
Ne men nu ere dags å dra så jag inte missar all sol. Hoppas de e lite varmare hemma än igår hörde att de inte va så varmt =/.
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0