God morgon

Ingen sovmorgon fick man men de gör inget för nu hinner jag ju umgås med familjen, vi ska ner till Lido och sola =) trevligt trevligt, ser ut att va fint väder idag med :)
Jag kommer nog inte ligga så mycket i solen med tanke på min tatuering , jag orkar inte lägga något över bara den så ska ha något på mig.
Foten e bättre =) men inte redo för att springa, jag kan gå men de gör ont så använder kryckorna idag med.
Clarice och mamma verkar jävligt pigga själv känner jag mig ganska trött.
Nu blir de frukost med mamma , Clarice har redan ätit. Hon verkar ha bråttom , hon vill ta vara på solen tror jag;)
Min träning börjar 15.30 så kommer inte få så mycket sol , men räcker med 2-3 timmar, sen blire behandling och gym, haha jag skulle behöva löpa =/ men de kan jag inte , fan ingen fettförbränning på snart 6 veckor de börjar synas.
Men hörs senare Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0