Föör skönt

Kunde inte varit mycket bättre =) Sovit ett bra tag så e pigg men seg, plus att magen har blivit vanlig igen efter den stora lunchen hehe. Nu ska jag gå å köpa lite Cola å sen kolla på Barca-Rubin matchen, hoppas rubin vinner :D skulle vara kul.
Skulle egentligen sett den med Emil å Danne men orkar inte dom skulle in till stan å jag sov ju tills nu å känner mig för seg för att sitta på en pub å kolla fotboll nu.
Haha sen måste jag berätta om mina nära döden upplevelser sen jag kom hit till Madeira. varje gång vi har något med laget åker jag med vår materialare Camacho han kör oss spelare som inte har bil, han kör som en galning för att komma härifrån!! Jag kan säga att en normal bilist här skulle klassas som galning i sverige garanterat , jag kör som en ängel jämfört med folk här haha.
Men idag va de jag å en fransman Dylan som åkte med honom, å de jobbiga e att han alltid tar den sämsta av alla bilar han kan välja. Klubben har 6 bilar alla e mini-bussar typ , den han kör låter som ett flygplan när den kommer upp i ca 70 men jag vet inte om de e exakt 70 för hastighetsmätaren e trasig haha sen så har den inga säkerthetsbälten som funkar vilket man gärna vill ha när man åker med honom, han kör snabbt som faaaan för att vara med en mini-buss på en Ö som bara har kurvor och sen kollar han på alla tjejer han åker förbi å e inte koncentrerad till 1% på körningen. Så man sitter typ å darrar hela vägen å sen när man e framme blir man så lättad.
Men de e en jävligt skön snubbe men de skulle inte förvåna mig om han blir min död :P skämtåsido.
Ne nu blire fotboll för hela slanten ! hej så länge !


Kommentarer
Postat av: Tess

Vad kul att du har blogg. Då kan man följa dig mot stjärnorna! ;) Hoppas du har det bra din lille skrutt! Puss

2009-10-20 @ 20:27:47
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: du vet vem...

...ryktas att du är färgblind, man ska stanna när det är rött!

2009-10-20 @ 21:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0