Filmer =)

Haha nu har jag sett 3 filmer :D å ätit middag , vet inte vad filmerna hette men dom va bra allihopa :)
Sov morgon imorrn och på tisda då jag har träning på eftermiddagen =) känns riktigt bra.
Ska sova så länge jag kan imorrn :D
Sen vet jag inte vad jag ska göra , antingen Lido å sola eller stan =) e en liten Ö finns inte värsta mycket att göra å jag orkar inte göra ngt ansträngande e slut i kroppen efter all löpning denna vecka.
Vill ha svenskt godis !! Mamma kommer på tisda kväll då blire de , för bra =)
Mamma å Clarcie kommer :D haha kan inte sluta tänka på de . Kommer bli så kul. Dom har inte sett min lägenhet så blir spännande att se vad dom tycker om den.
Ne men nu ska jag gå hem från farmor får se om jag orkar gå å köpa något gott :P haha jag e för onyttig, efter mamma å clarice åkt hem blire 2 månader utan onyttigt ;) jag kan klara de .
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0