En bra dag =)

Riktigt skön dag =) , blev inte som planerat , men blev till de bättre =)
Åt ingen pizza de blev 2 tonfiskmackor till frukost/lunch skitgoda å nyttigare. Sen gick jag å pappa till stan å tog en fika , åt en galen cholkadtårta haha. Sen gick pappa och gymmade å jag skulle träffa Miguel men han hade försovit sig så jag kollade md Danne å Emil vad dom gjorde å dom va i stan så jag träffade upp dom å tog en till fika å satt å snacka typ 2 timmar , tiden går fort när man har trevligt. Sen skulle dom handla sen upp till sig för dom hade träning ikväll, så jag åkte å handlade cola,kit-kat å nåra goda jordgubbsgodisar. Så ikväll blir film å äta lite godsaker ! Perfekt.
Riktigt bra väder va de idag också 26 grader å sol inte för varmt =) haha jag,Danne å Emil snackade om att de e riktigt skönt liv här på Madeira , inte bara för oss utan för dom flesta. De finns inte mycket stress alla tar de lugnt å njuter av livet. I Sverige kommer man hem efter jobbet å tänker på att man måste va pigg till jobbet dagen efter , här så tar man med sig ungarna träffar några kompisar tar ett glas vin å sitter kvar till Cafét eller Restaurangen stänger , så går man hem vid tolv liksom sen upp å jobba dagen efter. Dom njuter verkligen av livet här!
Borde man kanske göra mer hemma också å inte alltid tänka på framtiden. Visst tycker jag att man ska tänka på framtiden ,, men vad gör de om du e lite trött på jobbet liksom ;)
Nu ska jag spela lite poker va längesen.
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0