Bättre sent än aldrig (a)

Hann inte skriva imorse pga att sägen jag sov i , den underbara uppblåsbara som e så skön, typ läckte. Så jag höll på med den halva natten så jag sov till typ 2 minuter innan bussen åkte så därför skrev jag inte.
Skitkonstigt med sängen, har haft den i typ två veckor å pappa har sovit på den varje natt å de har inte varit några problem, så sover jag på den en natt å då läcker den va e de för felsurr! Så tung e jag inte. Men iaf så tills jag byter den så har jag testat att limma å tejpa haha vi får se hur länge de håller.
Men iaf åkte till träningen å gjorde samma tråksaker som vanligt , orkar inte ens skriva dom igen fär de e så tråkigt. Sen fick jag reda på att jag börjar 8.15 imorrn , så inte direkt taggad för att gå upp halv åtta för att spring runt den där jävla planen.
Sen åkte jag inte till stan å käkade lunch med pappa sen till fotbehandlingen haha , stackars flicka. Mina fötter e ingen trevlig syn om jag säger så, vi får hoppas att hon kan fixa de på några månader =)
Sen hängde jag lite i stan å sen gjorde jag en grej som jag troligtvis aldrig kommer göra igen, vissa personer kommer nog inte uppskatta de tyvärr =/ ,, vad de e berättar jag på tisda kväll, så vill ni veta får ni läsa bloggen efter de hehe. Vill inte att den/dom jag ska berätta de för ska se de genom bloggen.
Men snart ere dags för middag hos farmor så måste nog börja röra mig ditåt.
Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0