Äntligen hemma

Va skönt de va att komma hem e helt slut å vääääldigt fullpropad med mat.
Vakna imorse å tänkte att jag kunde ligga kvar i sängen ett tag till, vilket resulterade i att jag va tvungen att springa till bussen. Plus att jag inte hann säga God morgon här på bloggen så - God morgon =)
Tränade vid halv tio , blev löpning (utan boll) och lite gym plus en massage. Efter de hade jag tänkt åka in till stan å träffa pappa som va där å käkal unch å ta de lugnt. Men vår tränare hade andra planer, de blev en lunch med laget istället. De va trevligt som fan å jäkligt god mat åt lite för mkt dock. Men när man betalar 15 Euro (ca 150 kronor) vill man ju inte förlora på de :P tror jag käkade åtminstone 4 kilo kött plus ris,pommes och lite sallad. Sen tog jag 3 drickor så de gick nog jämnt ut ;) Men så nu e jag så fullpropad att jag knappt kan röra mig , inte så skönt faktiskt.
Får se om jag orkar resa mig närmaste timmarna , skulle behöva städa min lägenhet men de får bli typ dagen innan mamma kommer :P lat e jag de kan jag erkänna. Exakt en vecka kvar e de till dom kommer :D ska bli trevligt som fan, ser verkligen fram emot de.
Nu tänkte jag ta en powernap för e jättetrött sov 6 timmar de e lite lite nu när jag börjat springa då behöver jag minst 8 , å när jag tränar ordentligt typ 10 men de har jag inte lyckats med sen jag va arbetslös dom där underbara månaderna efter studenten haha.
Men vi hörs snart igen blir en powernap sen får vi se vad som kommer upp=)
Kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0