9 district

Inte jag som valde film men den va helt okej , jag tyckte mest om godiset å colan men filmen va ganska spännande då och då=)
Haha kvällen va rolig iaf, Miguel för skön snubbe. Vi skulle ta taxi hem de kostar typ 7 Euro(ca 70 kr) så när vi sätter oss säger han du får 5 Euro annars tar vi en annan taxi, stackars taxi-chaffisen blev typ ledsen men sa okej så de va ju nice ;)
Så e hemma nu och tänkte snacka lite med mina goa vänner  =) saknar dom som fan!
Ni som bor hemma å har era otroligt bra vänner , uppskatta de och säg till dom att ni tycker mycket om dom å så :D dom e viktiga !
Sen har jag bränt mig på låren inte okej, slarvigt att missa dom när jag smorde in mig, inte så snyggt heller haha.
Men jag ska väl inte klaga dom hellre de än kyla!
Ne men nu måste jag prata med vännerna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0