va händer =(

De har varit sol hela veckan. Så idag när jag bara har träning på morgonen å har hela dagen framför mig att sola. Då ere regnigt , jävla skit :P man blir bara trött. Så nu tänkte jag ta ett bad å tänka igenom träningen som inte va så mycket bättre än igår hehe.
Juste sen har jag ju inte bloggat på ett tag så kan ju skriva vad som hänt , de e inte mycket iofs men ändå.
Ja jag har tränat ordentligt snart två veckor utan skada eller sjukdom de känns ju jävligt bra , för efter mina 3 skador som jag hade tidigare blev jag magsjuk, men nu äntligen e jag tillbaka. Blev kallad till förra matchen och fick hoppa in i 80:e tyvärr låg vi under med 2-1 och jag gjorde inte så mycket vettigt ,inget dåligt heller men jag måste ta för mig mer känner jag. Vi mötte serieledarna så 2-1 förlust borde va helt okej borta . Men med tanke på att vi gjorde 1-0 så tycker jag de va lite dåligt att inte ens ta 1 poäng.
förutom fotbollen har de inte blivit så mycket, har varit i skolan, träffat lite mer svenskar vilket e nice , trevliga typer allihopa även fast man inte fattar allt dom säger ( dom flesta e från södra sverige haha)
ne men nu blire bad sen får vi se vad man kan hitta på i denna tråkiga dag med sverige väder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0