Segt

Fan nar man precis
 satt igang me bloggen igen sa dor datorn, sitter vid min kusins dator nu . Forsta gangen vid en dator pa nastan en vecka sjukt. Min kusin e datasnille sa hoppas han kan fixa den , men den mar verkligen inte bra haha.
Lite usel bloggare som inte ens har en back-up dator :P Men de far jag fixa nan gang haha.
Veckan har varit bade bra och dalig.
Regnat sjukt mycket helt sjukt ,, visst har varit sol ocksa men nar de val regnar da reeeeeeeeegnar de ordentligt.
Men traningarna har gatt bra vilket e skont , far se imorgon om de har rackt o man blir kallad. Forra veckan fick jag hoppa in sista 10 igen hann inte med sa mycket men de jag hann med va okej sa kanns som jag blir kallad till denna match med. Det beror ju ocksa pa hur manga som kommer ner fran A-laget.
Men men dom goda nyheterna :D jag ska fira jul me mamma,clarice  och nettan ;D sweet
far se nar min dator blir fixad om den blir de hehe, da kan jag blogga lite mer igen .
kram

Kommentarer
Postat av: wall

hej marcus va duktig du är vi har sålt landet och köpt villa på Tyresö men minns dej väl.Om du inte kommer ihåg så ät vi mehles släkt sara och mattias kommer du säkert ihåg Tobbe visade oss siden häftigt kommer ihåg när vi hade strafftvävlinar i nysättra på våran tomt

2010-01-05 @ 23:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0