Min mage =/

Äntligen hemma =) , träningen va kaos , riktigt usel va jag :P men de ändrar vi på imorrn ;)
Sen vare prov i skolan de gick väl lite bättre än träningen men inge bra , de e lättare att prata än skriva på portugisiska kan jag ju säga.
Sen så orkade jag inte laga mat så blev en pizza , har sjukt ont i magen =/ åt för mycket och för snabbt.
Är skittrött och har ont i magen men jag måste ju göra sit-ups :P efter en pizza liksom !
Sen blire Transformers 2 för 3:e dagen irad den e bra att ha på när man ska sova tycker jag :D
Säger bara camshafts haha bästa i hela filmen för niiice.
Imorrn ere morgon träning vid 09:30 så ska se till att fixa allt me sit-ups,borsta tänderna å så , så jag kan sova snart så segt att va trött på morgonen.
Hörs imorrn ! Sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0